Lilla julafton

Blev en dag med lek och skoj igår. Knutte var här hela dagen och Richard fick inte en lugn minut. Dom sprang här fram och tillbaka, var ute och lekte medans jag lugnt satt i soffan, tog mig inte utanför dörren på hela dagen. När Kalle, Marie och Ellie kom var jag snabbt där och tog Ellie. Sen hade jag svårt att släppa henne. Såå mysigt med lilltjejen!
Alla(?) var ivriga att få öppna klapparna så vi började med det innan mamma och pappa gjorde klart maten. Kalle och Marie hade köpt ett Nintendo wee till Richard så efter en stund när vi äntligen fick igång det hann vi spela lite före maten. Lite skeptiskt till att få hem ett tevespel i lägenheten me det ska nog gå bra.. jag kanske kan hitta något spel som passar mig. Richard fick ett tennisspel, perfekt träning inför nästa säsong.
Med små barn blir det en tidig kväll, inte för att barnen måste sova utan på grund av att Richard och jag inte är vana och är helt slut efter en heldag, haha=)



Vi la oss i soffan och tittade på film, hade bestämt skridskoråkning för morgondagen så det var lika bra att gå och lägga sig tidigt.

Klockan 9 gick vi upp och gjorde oss i ordning, jag struntade i skridsor men följde med ändå.. gick några varv runt rinken och var med på tävlingarna som såklart Knutte vann:)



Richard åkte tillbaka till Oslo idag men innan det åkte vi ner till stan och träffade mina gamla homies. Det är så kul att träffa dom och Johanna hade med sig sin karl Daniel som Richard kunde prata med så fick vi kacklande fyra damer prata för oss själva. Blir inte så ofta man träffar dom nu för tiden och när man träffar dom inser man hur mycket man egentligen saknar dom. Pratade bort några timmar innan jag skjutsade Richard till tåget.



Jag åkte hem till mammsen och pappsen så gjorde vi kåldolmar. Jag har nog aldrig gjort det tidigare så jag tyckte vi kunde passa på när vi kunde hjälpas åt. Blev hur som helst riktigt gott och nu är jag så mätt så mätt. Vad jag ska hitta på ikväll vet jag inte riktigt, lite mer kvalitetstid med mamma och pappa kanske! 

Kommentera här: