Små förändringar

Richard gick till jobbet vid elva och då satte jag igång med städ och plock. Det enda jag gjorde var egentligen att dammsuga och byta plats på saker och ting. Men det känns mycket trevligare att få lite omväxling. Konservburkarna jag planterade i har bytts ut mot krukor och annat kramms. Inga stora förändringar men ändå gör det så mycket.
Så blev det en långpromenad idag, tanken var att jag skulle ut och jogga men jag har fortfarande hosta och är lite snorig, har vart förkyld nu i över en vecka, inte likt mig.
Idas syster kom med kläder som Ida och Sebastian har beställt från USA så jag var tvungen at gå ner och se vad dom köpt. Ralph Lauren i alla modeller och former, så han kan matcha mamma och pappa=)
Storlekar mellan 3-18månader.
Så blev det tacosöndag idag, Richard jobbade till klockan 18 så då hade jag maten klar när han kom hem

Kommentera här: